Mama Adif Punye Ceritalah !

Tuesday, April 21, 2009

Kedai perabot.

Jumaat lepas, balik keje singgah kejap dekat kedai perabot dekat- dekat dengan area uma . Mak mintak aku tengok katil mane yang berkenan. Ari sebelum nye mak dah pi dgn angah. Dorang dh pon decide, mane nak beli. Tapi tetap gak soh aku pi tengok sendiri. Aku orait jer, bukan aku bayor pon. HIHI.

Sampai kedai kak ina ade customer. Sementare die setle dengan org tu, aku jalan-jalan cuci mate dulu.
Aku tingin cermin beso ni. Letak dekat hall... $210.00 jerk. Tuh belum mintak kurang lagi tuh.
Tak per tak per sabarrr nnti aku dtg beli ko k..


Meja makan. Besar sgt untuk 2 org. Ceawah alasaann. Tak mampu cakap lar xmampu. HUHU. Tapi tak pyh beli meje mkn, mak dh bg meje makan kt uma. :P
Cermin dari jauh. Smart kan.

Almari ni $400++. Besar sgt. Alasaaan lagik !

Kedai ni buat promosi. Siap tambah 2 lot kedai lagi. Bhagian sofa je. Memang lawaaaa lawa.
Dulu mase mula2 buka, 1 kedai jerk. Memang biasa kalau barang- barang kat uma mak aku nun beli kat kedai die jek. Sebab kak ina jiran aku keje sane. Bole dapat murahhhh sgt- sagt. Kire die tolak arge komisen die la. Kalau beli kt bekerja lain, bertuah la nak dapat arge mcm arge kak ina tuh.

Sekrg tengah buat promosi besar- besaran. Siapa yang beli $500++ dalam 1 resit dapat no cabutan. Hadiah die best- best. Rupenye mak aku dah siap beli dah, alamari la, almari tb la. Angah pon same borong gak. Semue lumbe2 nk dapat no cabutan. Macam la boleh dapat huhu.

Tapi semue barang anto pas kenduri nanti. Kalau anto sekrg sempit lak rumah tuh. Dala rumah comel jerk . HIHI.

Labels:

posted by chik star at 10:35 AM

3 Comments:

wahh..cun ar rumah mu ti ek ;)

April 21, 2009 at 2:49 PM  

as,
cermin beso tu na de tempah satu tuk taruk lam bilik,
maklumle
beli set katel je,
dressing table xde,
so tempah cermin dinding je la..huhu
klu beli kat kedai2 prabot mahai,
tempah kat kedai cermin, murah sket
frame pun boley pilih nk corak cmne2,
yg na tempah tu xsmpai sratus pun,
tp lmbat sket siap sbb die ckp byk tempahan skrg,
haishhh..

April 23, 2009 at 9:34 AM  

Kat mane kedai mane eh nk tempah cermin dinding? Bole bgtau x kdai tu mane..thanks :)

May 21, 2011 at 9:59 PM  

Post a Comment

<< Home